Conditii de utilizare a magazinului




Ne bucuram ca ati venit la magazinul nostru si va multumim pentru atentia pe care ne-o acordati. Va invitam sa alegeti produsele expuse in catalog care va intereseaza din gamele Aldo Vandini, Fruttini, Sanosan, Alkmene, Natuderm sau Dulgon si sa le comandati.

?

Cum cumparati

Pentru a ne transmite alegerea dumneavoastra va rugam parcurgeti urmatoarele etape:
1. daca optati pentru crearea unui cont de fidelitate, beneficiind astfel de un discount de 10% la preturile din site, trebuie sa va logati. Puteti comanda si fara sa va creati acest cont caz in care nu mai beneficiati de discountul de 10%
2. selectati produsul dorit alegand cantitatea;
3. adaugati-l la comanda dumneavoastra prin apasarea butonului "Doresc sa cumpar";
4. repetati pasii pentru un alt produs dorit dupa ce va intoarceti inapoi la catalog;
5. accesati comanda prin butonul "Vizualizare comanda" si daca este nevoie modificati comanda conform instructiunilor;
6. dupa alegerea tuturor produselor dorite apasati butonul "Finalizare comanda";
7. introduceti datele necesare livrarii;
8. optati pentru una din cele doua modalitati de plata si de transport;
9. "Trimite comanda";

In cazul in care comanda dumneavoastra este valida, veti primi pe adresa de e-mail pusa la dispozitie un mesaj automat ca am primit comanda.?

Crearea unui cont de fidelitate

In acest magazin aveti posibilitatea crearii unui cont de fidelitate fapt ce va ofera un discount de 10% la preturile afisate in site. Crearea unui cont de fidelitate este optionala si nu obligatorie, dvs putand comanda si fara crearea acestui cont. Pentru mai multe detalii accesati semnul "?" de langa optiunea "creare cont nou" din pagina de intampinare a magazinului, sau dati click aici: De ce sa iti faci un cont de fidelitate?

?

Politica de retur/renuntare

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului" (art.4, alin.b, din Ord.1 30/31.08.2000).

Exceptii:
1. Articolele desfacute si / sau consumate nu se returneaza.

?

Schimbare produs/renuntare

Daca un produs oferit de catre magazinul nostru nu corespunde descrierii sau este trimis eronat, el poate fi returnat in starea in care a fost livrat impreuna cu documentele care l-au insotit urmand sa vi se trimita la schimb produsul conform. Cheltuielile de transport retur-tur vor fi suportate de catre Alai. Aceasta notificare poate fi facuta de catre dumneavoastra in termen de maxim 10 zile de la receptie.

Daca doriti schimbarea produsului cu un alt produs, il veti returna si veti achita diferenta de pret. Costurile de expeditie care implica returnarea vor fi suportate integral de catre dumneavoastra.

Daca fara nici un motiv doriti sa renuntati la produsul comandat, puteti sa ni-l trimiteti in aceeasi stare in care v-a fost livrat, urmand ca in maxim 30 de zile de la data returnarii sa va inapoiem contravaloarea lui. In acest caz cheltuielile de transport vor cadea in sarcina dumneavoastra.

?

Drepturi de autor

Continutul acestui website (elemente de grafica web, texte, poze, imagini, logo-uri si alte date) este proprietatea Alai si cade sub incidenta dreptului de autor. Folosirea site-ului sau a continutului sau de catre oricine, pentru alt scop decat cel personal sau non-comercial, fara acordul Alai este interzisa.

?

Securitatea datelor personale si a informatiilor

Datele personale introduse si informatiile din formularul de comanda sunt necesare pentru confirmarea comenzilor, livrare si plata si sunt confidentiale.

?

Conflicte

Orice conflict aparut ?ntre companie si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul ?n care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti.

Nu vor fi onorate comenzi care sunt adresate post restant sau catre casute postale, deoarece pe astfel de adrese nu sunt acceptate colete cu plata ramburs.

Va sfatuim sa nu ne trimiteti comenzi false. Alai isi rezerva dreptul de a inregistra toate informatiile tehnice legate de accesarea acestui site si de a furniza datele necesare autoritatilor competente sau unor terte parti pentru a depista orice tentativa de acces neautorizat, plasare de comenzi false sau alte operatiuni care sunt prevazute ca infractiuni de reglementarile legale privind activitatea pe internet si comertul electronic. Prevenirea si combaterea criminalitatii informatice sunt reglementate prin legea nr. 161/2003, care prevede sanctiuni foarte severe pentru orice tentative de a provoca prejudicii furnizorilor si utilizatorilor metodelor de comunicare electronica.

?

Sugestii si reclamatii

Pentru sugestii si reclamatii de orice natura ne puteti scrie la adresa magazincosmetice@alai.ro sau ne puteti contacta telefonic la numerele: 0268 475 122 si 0268 472 116.

Folosirea acestui website si plasarea unei comenzi online semnifica acceptul dumneavoastra in ceea ce priveste conditiile de utilizare a magazinului. Programul de lucru cu publicul este zilnic de luni pana vineri, intre orele 9:00 si 17:00.

Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor: www.anpc.gov.ro